Companys i companyes,
Després de l’Assemblea de Balaguer del dia 6 d’Octubre, tots els col·lectius i persones que volem participar del multireferèndum, ens convoquem per segona vegada a la Jornada del dia 9 de Novembre a Barcelona, on calçarem allò que va germinar el passat dia 6 a Balaguer. Us animem a compartir la convocatòria amb persones i col.lectius i fer difusió per ampliar-la el màxim possible!
I apuntar-vos al grup de facebook. I fer servir el hashtag: #multiferendum2014
JORNADA
_________________________________________________________________________
9 de novembre. Local AureaSocial. Carrer de Sardenya, 263, 08013 Barcelona <M> L2: Monumental; L5: Sagrada família.Tren: Arc de triomf
10:30h. PRESENTACIÓ I RESUM DE LA FEINA FETA FINS ARA
11: 00h. TREBALL EN GRUPS
Com organitzar un referèndum des de fora l’Estat i tenir tant o més èxit?
Volem organitzar un referèndum múltiple i multitudinari, que combini el vot electrònic i el presencial. Ara bé, quins antecedents tenim i com ens poden ajudar? Quins objectius de participació tenim? Quins són els obstacles que ens cal sortejar? A qui dirigim les preguntes? Durant quin periode es podrà votar? Caldrà agraonar la convocatòria de vot presencial? Quins són els espais més indicats? Com evitarem vots electrònics fora de l’àmbit delimitat? Quins actors poden facilitar el procés? Quins marges d’error podriem acceptar? Amb quin mètode garantim la objectivitat? Quina política de dades personals ens proposem?
Eines de treball intern, comunicació i debat
En el multireferèndum hi participarem moltes persones i de localitats allunyades. A més, volem establir procediments i esbossar una xarxa de simpaties que puguin activar-se en altres convocatòries. Per tot plegat, necessitarem eines adeqüades per gestionar la informació, comunicar i facilitar el debat.
>>Com facilitem la feina dels grups de treball? Quines eines de comunicació interna i entre grups s’han de posar en marxa? Com registrem les dades de les persones interessades a col.laborar? Com gestionem les convocatòries de les assemblees? >>Com dinamitzem el multireferèndum per les xarxes? Quina mena de web requerim pensant a llarg plaç i com gestionem el blog?Quin tipus de cooperacions i adhesions demanem? Com tirem endavant l’extensio de la proposta? Quines formes d’estimular i facilitar el debat sobre les qüestions del referèndum volem posar en marxa? >>Quins grups de treball ens calen realment per desenvolupar totes les tasques entre mans? Quines tasques són més urgents de posar en funcionament?
Relat i disseny
Des de la sembra que ens va creixent un concepte potent que requereix un relat a l’alçada . Ens proposem treballar amb llenguatges frescos i amb la màxima creativitat. Així us proposem formar un grup que ens ajudi a fer-ho possible, a expressar aquest esperit. Caldrà logos, il·lustracions, objectes de campanya, paperetes, materials i accions divulgatives, infografies, vídeos, cartells, imatge web, versos, textos, virals i altres combinacions.
Economia
Com ens organitzem per aportar els recursos mínims necessaris per a les despeses de la campanya: papers, materials de difusió, transport, lloguer de locals en cas necessari, taules, carpes… ? Micromecenatges, e-teaming, crowfounding? Eines clàssiques com xapes i samarretes? Jornades gastronòmico-lúdico-culturals?
14:00h. DINAR
16.00 ASSEMBLEA GENERAL
1. Exposició del treball dels grups. Debat i aprovació de les seves propostes
2. Proposta organitzativa
3. Pròximes accions
4. Altres
[…] http://multireferendum.cat/2013/10/segona-assemblea-calcant-el-multireferendum/ […]
He rebut tota la informació. Endavant companyes i companys, ens veiem el dia 9